קידום מותגים

קידום מותגים

ניתן לחלק סוחרי אונליין, בהגדרה גסה, לשלושה סוגים עיקריים. משווקי מותגים, משווקי 'נון-בראנד' ובעלי מותגים. בניגוד לשני הראשונים, בעלי המותגים הם בעלי הסיכון הגדול ביותר ובד בבד בעלי פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר. אין זה סוד שבניית מותג היא תהליך מורכב, יקר וארוך יחסית. בעל המותג נדרש לאורך רוח ולעתים גם לעומק כיס.

קידום מותגים הוא אומנות שכרוכה בסיכון והשקעה. קשה מאוד לספק תחזיות ומחקרים מקדימים לעולם יהיו רק אינדיקטור ולא הבטחה.
אסטרטגיית קידום מותג חכמה, יצירת נכסי שיווק איכותיים, סיפור טוב וכן, גם מזל נדרשים לכל מותג לפרוץ את האנונימיות ולהגיע לקהל המטרה.

תנו למקצוענים לעבוד!
יש בידינו את הניסיון הדרוש, המשאבים הטכנולוגיים וההון האנושי המובחר ביותר בשוק העולמי. בעזרתכם, נקדם את המותג שלכם בדיוק מרבי לשוק המטרה תחת בקרותה תקציביות ומקצועיות קפדניות. ביחד נחתור למקסום הפוטנציאל הטמון במותג שלכם.

מיתוג מטורגט

זיהוי שוק המטרה ליעילות שיווקית

מערכות בקרה

ללא שליפות מהשרוול, מבצעים לפי תוכנית ועוקבים אחר ביצועים בצורה שוטפת

קריאטיב פורץ

יש לנו קלף בשרוול - קריאטיב!

כי אין שני לרושם ראשוני

זמנו אותנו לפגישה