יתרון לגודל במסחר אונליין

יתרון לגודל במסחר אונליין

באחד מהשעורים הראשונים בקורס מבואות לכלכלה נתקלים במונח יתרון לגודל. יתרון לגודל הוא מושג כלכלי בסיסי ומאוד אינטואיטיבי. אין מתעכבים עליו יותר מדיי בלימודי כלכלה בעיקר משום פשטות הנושא ובתחומי מנהל העסקים תמיד הוא מוזכר כאלמנט טבעי שאין מה להרחיב עליו את הדעת.

יתרון לגורל בהגדרתו הנו האפקט החיובי העודף לשחקן כלכלי אשר מתקיים בזכותו היותו גדול משחקן אחר במשתנה כלכלי כמותי אחד או יותר.או שאפשר לומר שהיתרון לגודל הוא כל מצב בו תנאי השוק משתנים לטובתך רק כתוצאה מגידול כלשהו בעסקך.

קל להבין מדוע רשת מגיעה למחירים מול ספקים טובים יותר מחנות בודדת. קל להבין כיצד רשת מלונות מצליחה להציע מחיר דומה למלון עצמאי אך עם תוספות אדירות. כח מונופוליסטי הוא מקרה קיצוני של יתרון לגודל. תחשבו על עלויות ייצור של מפעל שמייצר פי עשרים יותר פטישים מהמפעל לידו. ואפשר להמשיך ככה כאורך הגלות.

סוחרי האונליין הטובים מבינים שאונליין ברובו הוא מסחר למרווחים קטנים, במיוחד ב aov נמוך מ50 דולר בערך. כל פרומיל חשוב. כל חצי אחוז מהמחזור חשוב.
ונזכור שהדרופשיפרים פגיעים לנושא הרבה יותר מבעלי מותגים/ יצרנים.

סוחרי אינטרנט מתקדמים סוקרים את הרשת יומם וליל ומתחדשים בכלי מסחר משוכללים יותר ומחקר ופיתוח שאין לו סוף. סוחר ממוצע משתמש ב4 ערוצי מסחר, מחזיק 2 חברות סליקה, בונה אתרים, מעצב גרפי, מנהלי רשתות ועוד עשרות רבות של ספקים מתחומים שונים.

בגרין אי-קומרס אנו מטפלים ברובם המוחלט של סלי השירותים הדרושים לכל סוחר. עם שנים פתחנו קשרי עבודה מעולים עם ספקים מוכחים, יציבים ואמינים. נפח הפעילות שלנו עם הספקים השונים מאפשר לנו להגיע לרמות המחירים התחרותיות ביוצר ואת המרווחים שנוצרים אנו מגלגלים ללקוחותינו.
לכלל לקוחותינו, גדולים כקטנים, אנו מבטיחים מחירי תפעול זולים בצורה משמעותית מהנמצא בשוק לסוחר אינבדואלי. אין קסמים, אין קומבינות ואין שטיקים.

 

 

הגב למאמר זה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *